Kavak Yelleri Blogu için Yazarlar Aranıyor

Kavak Yelleri sitemizde bir yenilik yapmaya karar verdik. Bundan sonra kavak yelleri hayranı olan herkes bölümler, oyuncular ya da canı neyi isterse onun hakkında sitede yazı yazabilecek. Yazdığınız yazıları hergün binlerce ziyaretçi okuyacak.

Yazılarınızı sitemizde yayınlamak için ihtiyacınız olan tek şey ücretsiz bir Google hesabı. Eğer Google hesabınız yoksa buraya tıklayarak bir dakika içinde alabilirsiniz. Google hesabı aldıktan sonra e-mail adresinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız size yazarlık daveti göndericem. Ondan sonra da istediğiniz zaman siteye yazılarınızı gönderebileceksiniz.

Haydi bakalım Kavak Yelleri severleri. Fikirlerinizi bizimle ve binlerce ziyaretçiyle paylaşın...

1 YORUM VAR:

Unknown dedi ki...

gultekinufuk95@hotmail.com
ufukgltkn@hotmail.com

Ben efeyi yani daghan külegeç i çok seviyorum kendisi benim idolümdür. ilerde onun gibi oyuncu olmayı istiyorum. Bu sene konsevatuar sınavlarına gırecegim ve kazanırsam ilerde onungibi yani daghan gibi olmak istiyorum . DAĞHAN SENİ ÇOK SEVİYORUM .... Ve kavak yellerindeki İBRAHİM KENDERECI,ASLI ENVER ve PELİN KARAHAN!ı da ÇOK SEVİYORUM oyunculuklarını çok seviyorum ve PELİN KARAHAN ve ASLI ENVER SiZİ ÇOK SEVİYORUM keşke sizin yaşınızda olsamda ikinizden biriyle evlensem yada sevgili olsam