Kavak Yelleri 40.Bölüm Fragmanı Özeti


Deniz, filmini çekmeye başlıyor

Kanal D’nin başrollerinde; Pelin Karahan, İbrahim Kendirci, Dağhan Külegeç ve Aslı Enver’in oynadıkları sevilen dizisi “Kavak Yelleri” bu akşam da keyif dolu bir bölümle ekrana geliyor.

Deniz yarışmayı kazanmış, Efe ise hayatının teklifini almıştır. Ama her şey bu kadar kolay değildir. Duygu, Deniz’in filminde oynamayı kabul eder. Hatta kamera arkasında yardım etmesi için bir de görüntü yönetmeni arkadaşını ayarlar. Bir yandan iş stresiyle, bir yandan da iyice profesyonel ve gerçekçi bir hal alan filmiyle boğuşmak zorunda kalan Deniz, zor günler geçirmektedir.

Efe’nin ise kafası karışmıştır. Fikri için 5 bin Euro teklif edilmiştir ve o bu teklif karşısında kararsızdır. Geleceğiyle ilgili ne yapacağını bilemeyen Efe’nin de Deniz’den farkı yoktur.

Su ve Mine, Cem Ergün’ü aramaya devam edip listelerinden yeni isimler silerken, Ayşe Hanım da Mine’nin davranışlarındaki değişimi görmüş ve telaşlanmıştır. Bunun üzerine Haşmet ve Osman Bey’i peşlerine takarak neler olup bittiğini öğrenmeye çalışır.

Aslı’nın aklı ise bambaşka bir şeye takılmıştır. Deniz’in filmi çekecek olması onu her ne kadar heyecanlandırsa da, filmde kimin oynayacağı konusunda endişelidir. Final sahnesinde Aslı ve Deniz öpüşmektedirler. Aslı’nın yerine Duygu oynarken de, Aslı’nın göz göre göre onu Deniz’le öpüştürmeye niyeti yoktur.

Gençler kendi dertlerine düşmüşken, Hafizeler de manavla uğraşmaktadır. Manav artık açılmış ve iş yapmaya başlamıştır. El ilanları, evlere servis gibi yöntemlerle manavı tanıtmayı başarsalar da Bilal’in başında iki dert birden vardır.

Hal böyleyken, Deniz’in film çekimleri başlayacak, Efe karar vermek zorunda kalacak ve manavla ilgili bir yanlış anlaşılma karışıklığa sebep olacaktır.

52 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

bu deniz iyice azdı ya 41. bölümde bunlar oluyosa gerisini düşünemiyrumm.Aslıyı hep aldatıyo ben anlamadım bide gerçek aşk diyo gerizekalı minede hiç bi suç yok hep denizin başının altından çıkıyo bu öpüşmeler.Öpüşmadiği kişi kalmadı dizi setinde yuhhhh oldu olucak aslı efeyle çıksınn iyice diziyi bok eetiler.

Adsız dedi ki...

ewt katılıyorum denize sinir olmaya başladım seviyorum aslıyı diyo başka bi hafta mine ile öpüşüyo mine de suç yok cnm aslım aslıda efeyle olursa iyice saçmalarlar...

Adsız dedi ki...

evet ya saçmaladı resmen mineyi öpüyo neresi gerçek aşk bunun anlmaıyorum aslıyada yazık yani hem yemektede tek bırakıyo kızı hemde mineyle öpüşüyo gerçekten olmadı iyice zıvanadan çıktı

Adsız dedi ki...

ben 41.bölümün fragmanını izledim ve deniz mineyi öptü.ya deniz senden hiç büle bişi beklemezdik.böyle dewam ederse çok iğrenç lur.deniz her önüne geleni öpmesin canım.bu dizi büle sürmez.

Adsız dedi ki...

bu bir kabus olmalı bu diziyi derhal düzeltın eger bu dizi hayatı yansıyosa bu hayat değil

Adsız dedi ki...

dün ki bölüm neydi öle denizin aşkı ne biçim gerçek aşk dizinin gerçektende bokunu çıkardılar ya aslıya yazık ve sadece öpmekle de kalmadı mineyi daha ileriye gittiler ne biçim oldu yaa bu diziii

Adsız dedi ki...

ya 41. bölüm iğrençti o neydi öle hiç yakışıyomu denize gerçelten hiç yakıştıramadım ben bie kavak yelleri hayranı olarak denizle mineyi kınıyorum gerçekten aslı ile efe deolmaz böle bişey aralarında böle bir ihtimal bile veröiyorum ama gerçekten hiö yakıştıramadım mine neyse deniz nasıl yapar böle bir şeyi benim aklım hala almıyo

Adsız dedi ki...

çok igrenç bir bölümdü denizin o gercek askına ne oldu ben denizi çok begeniyordum ama çok gıcıklastı bu dizi böyle devam edemez etmemeli efeyle aslıya ne oluyor onların arasında yeni bir ask mı doguyor çok saçmaladılar mineninde istedigi oldu mutludur heralde cnm aslım yazık sana

Adsız dedi ki...

bu bi kabus olmalı ya aslıya nsl kıydı deniz malı gitti mineyi yaptuı olur mu bole ya duyguyu da optu ayıp ya efeylede aslı cıkmasın efe onu mutlu eder ama rada su var olmas suya yazık olur bu sefer ya aslıya cok üzüluom deniz malı sana sesleniom utanmasan yakında butun kısları ellicen ama aslıyı bok ellersin ,helal olsun aslı sana mine sarı cadısı allah belanı versin denizinde versin aslı git ve denbizie tokadı at agzına yap ondan ayrıl

Adsız dedi ki...

mineyi
tepe tepe kullan deniz öküzü tmm mı

Adsız dedi ki...

aslıya gorunme varya sen cok salaksın

Adsız dedi ki...

deniz hadi bu işi yaptın dielim bari tam yap ta mine hamile kalsın

Adsız dedi ki...

DENİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOK BEĞENİYODUM AMA ARTIK GEÇMİŞTE KALDI GERİ ZEKANIN BAŞKANI DENİZ...ÖKÜÜÜÜZ
DİZİYİ İZLEDİKTEN SONRA TAM 2 SAAT YUUHLADIM
BU NE YAAAAAAAAA!!!!!!

Adsız dedi ki...

yha bnce ole demeyin.denizin suçu olabilir ama mine de denizi en az aslı kadar sewio yani ayrıca aslı ve efe arasında olan yakınlaşmayı da gözarda etmeyin aslı da denizi sewmesine rağmen efeye yakınlık duydu bence hepsi hatalı

Adsız dedi ki...

yha bnce ole demeyin.denizin suçu olabilir ama mine de denizi en az aslı kadar sewio yani ayrıca aslı ve efe arasında olan yakınlaşmayı da gözarda etmeyin aslı da denizi sewmesine rağmen efeye yakınlık duydu bence hepsi hatalı

Adsız dedi ki...

siz ne yapıonuz bütün hayatımı bitirdiniz kavak yelleri dizisi benim hayata baglıodu şimdi asla izlemem hele deniz pi... hiç beklemezdim

Adsız dedi ki...

deniz çok igrençsin...senden nefret ediyoruzzz bu dizi bi daha izlenmez biz birtek deniz yapmaz diyoduk gerçek aşka inanmıştık ama denizde hiçte farklı degilmiş

Adsız dedi ki...

sinirimden agladım bütün gece boyunca denizden gerçekten beklemezdik salaksın oglun sen dizi artık bok oldu yana salak ....

Adsız dedi ki...

bu nee yaa dizi boka bnzedii bee saçmaladlar ice wllah efe rüya görüyr olsunn yksa bu dizide içç iş kalmss bişi ye bn zemedii.bn ce rüyaa olsunn olmassada iğrençç bişi olr işte... :((apptall şeylerrr yaa

Adsız dedi ki...

deniz bnu aslıya nsl yaptın sen gerçekten tam bir salaksın. önceden seninle aslıyı yakıştırıyoveseni çok sevio dum ama artık sen asjı ya layık değilsin ve senden iğreniyorum canım aslllım mine seni seeeevmiyorum

Adsız dedi ki...

deniiiiz senden bunu beklemez dim aslı bence onun gibi birini sevdiğin için çççooooook sallaksssın

Adsız dedi ki...

deniiiiz senden bunu beklemez dim aslı bence onun gibi birini sevdiğin için çççooooook sallaksssın

Adsız dedi ki...

bu ne saçmalık ya bu ne biçim bölüm bu senaryoyu yazana sesleniyorum bu ne biçim iştir küçük büyük herkes izliyo bu ne biçim örnek.bütün gençler olarak sizi kınıyorum yuuh oldu olacak efe ile aslıda çıksın çook saçmaladınız.nasıl bu saçmalığı keseceksiniz bilmiyorum ama size yine yuuhhhhhhhhhh diyorum

Adsız dedi ki...

bencede katılıyorum dizi örnek gösteriliyordu ama hiçbir değeri kalmadı gözümüzde senarist kaş yapayım derken göz çıkardı bakalım olanları nasıl toparlıcak

Adsız dedi ki...

iyice azmış başka ne diye birim

Adsız dedi ki...

sen varya pissin yaaaaaaa!aslı ya bunu nasıl yaptın bütün suç sende ogece sinirimden ağladım resmen mine ye başka şeylerde yapsaydın bariiiiiiii!

Adsız dedi ki...

iyice azdınız daha ne diye bilirizki

Adsız dedi ki...

yuhhhhh diyorum baskada bişi demiorum bu ne yaa dizin içine sıctılar(affedersiniz)eger aslıyla efe yakınlasırsa olan suya olcak yazık walla kıza

Adsız dedi ki...

Naptınıs Abi ya walla dizi bok oldu zati bugunde tekrarı yayınlanmadı sınırlerm ııce bozuldu pfss

Adsız dedi ki...

ya suyunu çıkardınız bide efeyle aslı birlikte olursa yuh derim abi ya bu deniz k bakmasın ama şerefsiz çıktı en ğüvendiğimdi bundan sonra o mine denen kız ğider aslıya söler hatta mine hamile bile kalır be yuhh diorum ama olucak bence ya filmin suyunu çıkarmayın lütfen bu bi şaka olsun yatmamış olsunlarrrr

Adsız dedi ki...

ya suyunu çıkardınız bide efeyle aslı birlikte olursa yuh derim abi ya bu deniz k bakmasın ama şerefsiz çıktı en ğüvendiğimdi bundan sonra o mine denen kız ğider aslıya söler hatta mine hamile bile kalır be yuhh diorum ama olucak bence ya filmin suyunu çıkarmayın lütfen bu bi şaka olsun yatmamış olsunlarrrr

Adsız dedi ki...

kavak yelleri dizisi iyice bombok oldu.bu ne yaa denizle mine coşmuş.diziyi iyice batırdılar valla sinirimden bütün gece denizle mineye küfür ettim.yuh yani.batırdınız hemen düzeltin bence

Adsız dedi ki...

yazık okadar güzel diziyi ancak bu kadar bok edebilirlerdi.ailemle birlikde izlediğim ender dizilerden biriydi ama artık öğle değil.bence bu bir rüya olsun

Adsız dedi ki...

bunlariyice saçmaladılar bu filmde efeyle aslı olsun efe aslıyı hem hiç üzmez o gerizekalı denizde mine salağıyla olsun iki salk birbirine çok yakışır

Adsız dedi ki...

bunlar iyice azmışlar geizekalılar ancak birbirini bulur kızım aslı sende o salk dnizi bırak kıybetini bilmiyo sen efeyle daha mutlu olursun:d

Adsız dedi ki...

bunlar iyice azmışlar geizekalılar ancak birbirini bulur kızım aslı sende o salk dnizi bırak kıybetini bilmiyo sen efeyle daha mutlu olursun:d

Adsız dedi ki...

bunlar iyice azmışlar geizekalılar ancak birbirini bulur kızım aslı sende o salk dnizi bırak kıybetini bilmiyo sen efeyle daha mutlu olursun:d

Adsız dedi ki...

bencede artık cok sacmaladılar onceden persembeyı iple cekerdım ama artık izlemıycem yazada devem edcek dıyolar senenın ortasında boyle sacmalanirsa yaza ne yaparlar bilmem boyle olmamalıydı diziyi mahvettiler

Adsız dedi ki...

bencede artık cok sacmaladılar onceden persembeyı iple cekerdım ama artık izlemıycem yazada devem edcek dıyolar senenın ortasında boyle sacmalanirsa yaza ne yaparlar bilmem boyle olmamalıydı diziyi mahvettiler

Adsız dedi ki...

ya yuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! siz hepiniz salaksınız (efe hariç) var ya! mine sana bişi, dicem ama şimdi ağzımı bozmak istemiom. o........ aslı senin şu yapmacık hareketlerine sinir oluom. mine ve deniz çooooooookkkkkkk iğğğğğreeeeeeençsinizzzzzzzzzz!!!!!! EFEYE LAF YOOOOKKKK!!!!

Adsız dedi ki...

YA ÇÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ!!!!!!!!!!!!!!!!! ASLI ÇOK SALAKSIN KIZIM.MİNEYLE DENİZ FALİYETTE AMA SEN BOŞ VER YA..................... EN AKILLINIZ EFE SEVGİLİSİNDEN AYRILDI AMA HALA DOSTLAR BEN KÜBRA GÜNEŞ

Adsız dedi ki...

ohhh be sonunda mineyle deniz birlikte..offf salak süt çocuğu aslıyla çok komik oluyodular..ayrıca salak kız çok mal yaa mine babasına ağlıyo bide bu süt bebesinin ağladığı şeye bakın...ayy yok gururlu faln berbat tek kelimeyle...

Adsız dedi ki...

deniz sana hiç yakıştıramadım saf temiz bir genç zannederdim seni ahhh bu erkek milletine güvenmeyeceksin mine sende yaptın yapacağıı

Adsız dedi ki...

merhaba biz deniz ile aslının beraber olmasını istiyoruz ne olur bu soruna bir çözüm bulun deniz ve aslı beraber olsunlar

Adsız dedi ki...

üFf bn ztn artk istanbula glnce izlemeyi biras olsn bıraKMİŞtim urla çok gsldi ama şimdi.....efe ble daa harbii=)arkile diğer ilikkileri kıyaslamayıı blenler oynasin o diziDe

Adsız dedi ki...

ya çok iğrenç bir durumdu diziye sıçtılar resmen denizde alsın mineyi tepe tepe kullansınn inş kerem hoca geri döner aslıda onla çıkar işte o zmn deniz görür arkadaşlar hepinize katılıyorumm heralde reytıng görünce şımardılar izlenmesin die böle biişi yaptılar başka bi açıklaması yokk yazıklar olsun deniz senden nefret edyoruzz hepimiz

Adsız dedi ki...

filmi çok beğenyom ama deniz aslıya yakışmıyo bence aslı ve efe filmin geri kalanında birlikte olsunlar efe aslıya denizin verdiği değerin iki katını verir bok dienlerde ühalt etmişler önce kendilerine baksınlar

Adsız dedi ki...

filmi çok beğenyom ama deniz aslıya yakışmıyo bence aslı ve efe filmin geri kalanında birlikte olsunlar efe aslıya denizin verdiği değerin iki katını verir bok dienlerde ühalt etmişler önce kendilerine baksınlar

Adsız dedi ki...

filmi çok beğenyom ama deniz aslıya yakışmıyo bence aslı ve efe filmin geri kalanında birlikte olsunlar efe aslıya denizin verdiği değerin iki katını verir bok dienlerde ühalt etmişler önce kendilerine baksınlar

Adsız dedi ki...

DENİZ SEN KENDİNİ KANDIRDIN MİNEDE KİMMİŞ SEN HARBİDEN SALAKLIŞSIN DENİZ BU ARADA ASLIYI SEVİYOSUN

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size katılmıyorum bu dizi amerikadan uyarlanmış ve mine deiz efe ile de aslı evlenecekler sonunda nete DAWSOSNS CREEK yazarsanız anlarsınız by

Adsız dedi ki...

varya bu dizinin sonunu merak edıom daha ne sacmalıcaklar acaba ne guselaslı denızle bırlıkteydı yaa bıde varya mıne hamile kalırsa var ya gercekten merak edıom sonunu bari adam gıbı biterseler dizinin ne olur ya aslı tekrar denizle olsun yaa gercekten onlar coook yakısıo nese artık bısı yaparlar heralde nese herkes kendine iii baksın oke