Kavak Yelleri izle Son Bölüm izle 135. Bölüm izle

Kavak Yelleri İzle 135.Bölüm

Diziyi izlemek için Buraya Tıklayın.














2 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

slm ben selo bu diziyi ne kardaha uzatacaginizi dusunuyom lastik gibi uzatip duruyonuz ben bilgisayardan takip ediyom lastik gibi sundurup duruyonuz daha nekadar sunecek bu dizi ben fikir yurutuyom galiba efe nisana gelirken kesin basina bi sey gelecek hafizasi kesin yerine gelecek diye dusunuyom bu sefer gelmek ten vaz gececek efe yine saklanacak dizi uzayip gidicek herhalde yoksa polisler geklip guvenimi alacak *?
hepsi soru isareti galiba siz bu isi uzatmakta baya bi kararlisiniz isinizi iyi yapiyonuz sizi tebrik ediyorum

Adsız dedi ki...

ben ECEM..BU DİZİYİ ÇK SEVYRM MÜZİKLERİDE HARİKA KEŞKE HEP DEVAM ETSE AMA BİRAZ SAÇMALADLR BU DA Bİ GERÇK