Kavak Yelleri 73.Bölüm 7 Şubat '09

1.Kısım



2.Kısım



3.Kısım



4.Kısım



5.Kısım



6.Kısım




7.Kısım



8.Kısım



9.Kısım



10.Kısım

6 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

videolar donuyo işkence çekiyoruz izleyelim derken :(

Adsız dedi ki...

sende donuyor arkadaşım ben sorunsuz bir şekilde izliyorum.

Adsız dedi ki...

sadece sende dönmüyo arkadaşım katılıyorm 1 dk sonra hemen takılıyo

Adsız dedi ki...

ya hadi sizde takılıyo sadece bende acılmıyo bile:)

mmetincelik dedi ki...

herkese merhabalar.öncelikle şunu belirtmeliyimki, 29 yaşındayım her kavak yellerini izlediğimde yeniden futursuzca sorgusuz sualsiz yeniden lise yıllarına otomatik olarak geçiş yapıyorum.kendimi anında tıpkı bir tiyatro sahnesine daldırır gibi bir anda film karakterlerinden biri olarak görüyorum.ancak bir problemim var.bazı haftalar ben mi yanlış anlıyorum?yoksa bazı haftalar kavak yelleri yayınlanmıyor mu?ayrıca yukarıdaki yazarlık önerinize istinaden mail adresim : pogoticaret@hotmail.com

bilgehan dedi ki...

bende oops.video not available diye bişey çıkıyo onun üstündede gülmeyen bi yüz var ne buya bide ne kral video bizde diolar