Kavak Yelleri 34.Bölüm

14 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

Ya minenin o hali neydi öyle keremi de baştan çıkarttı eeeee pes artık...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aslı ve deniz mine nin üzerine çok fazla düştü Efe en doğrusunu yaptı mine iyi değil yardımcı olmaları gerek...

Adsız dedi ki...

ya aslı çok güzel ama mine daha güzel...

Adsız dedi ki...

kavak yelleri gerçekten çok güzel bir dizi.oyuncular mükemmel.her oyuncu rolüne benzemez .mine gerçek hayatta çok şeker bir kız.aslı da öyle .denizinde hakkını yemeyelim...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR KAVAK YELLERİNDEKİ SU ÇOK GÜZEL. BİR TUTTURMUŞSUNUZ ASLIYDI MİNEYDİ DİYE. SU CANAN GÖNÜL ONLAR DA ÇOK GÜZEL. BENCE...

Adsız dedi ki...

bence aslı ile deniz birbirlerine çok yakışıyor

Adsız dedi ki...

aslı çok güzel bir kız gerçekten bence aslı denizle yakışıyo su ise oda çok güzel bir kız oda efeye çok yakışıyo

Adsız dedi ki...

deniz ve asylı birbirine çokkkkkkkkkkk yakışıyorlar mine onları ayırnmaya çalışmasın ikisi birbirlerini çok seviyorlar dizinin en güzel kızı aslı deniz sanan bıyılıyorum seni çooooooookkkkkkseviyorum aşkım

Adsız dedi ki...

kavak yelleri çok güzel bi dizi ben de o dizide oynamayı isterdim oyuncularınıda çok seviyorum keşke o dizide oynasaydım

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar tamam anlıyoruz denizi çok seviyorsunuz bende çok seviyorum.Ama biraz abartmıyor musunuz? kendinize gelin...(arkadaş tavsiyesi)

Adsız dedi ki...

YA TUANACIM SEN NE KARIŞIYORSUN BİZE? DENİZ Bİ TANE BİZİM İÇİN HAKSIZMIYIM ARKADAŞLAR Bİ ŞEY SÖYLESENİZE

Adsız dedi ki...

mine aslıyla denizin arasına girme onlar birbirlerine çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

çok güzel bi dizi ancak ne olur işleri fazla karıştırmayın

Adsız dedi ki...

bence dizideki karakterlere güvenmemizi sağlayın.mesela burak birdenbire nasıl olur da değişir/ ya da efe nasıl olur da bir anda melek e kendini kaptırır/önce bizi onların ii olduğuna inandırıyorsunuz, sonra da seyirci bir anda şaşkına dönüyor seyircinin kafası karışıyor ve izlemek istemiyor.bakın bunları ciddiye elın,bence izleyenlerin çoğu bu yüzden izlemeyi bıraktı.başarılar...