Kavak Yelleri 28.Bölüm

Kavak Yellleri 28.Bölüm Fragmanı

Kavak Yelleri 28.Bölüm 2.Fragman

39 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

bence bu bölümde harika gelişmeler olucak ki inşallah olur.mine ye yazık oldu.aslı ve deniz beraber olabilecek mi.mine ye ne olucak.
metin ile gönül evlenebileceklermi.
kerem ile aslı arasında ne var. daha başka birçok soruların cevabı bu bölümde yer alıcak

Adsız dedi ki...

bence çok ınanılmaz ma kerem aslıya aşık olucak çok uzulerek soluyorum ama bu bolumlerde denızle aslının bırlesmesı çok zor ama cananla aslı barışcak mıne gene devam etcek kesınlikle denızi sevmeye cananla o kader arkadsaı eevlencekler falan off pelin ibrahimmmm sizi çok sevıoorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa much

Adsız dedi ki...

bence aslı we deniz barışacakk ya ne olur barışsınlar onları çok sewiyorumm kerem aslıya aşık olsada tek taraflı olur oda wazgeçer

Adsız dedi ki...

bence aslı ve deniz 1 2 bölüm sonra barışcaklar mine de bu sevdadan vazgeçcek gibime gelio

Adsız dedi ki...

mine bu sewdadan wazgeçse ii yapar deniz aslıya aslıda denize aittt....onlar mükemmel çift ne olur ayrılmasınlar

Adsız dedi ki...

bence bu bölümde barışçaklar işallah mine artık bu sevdadan vaz geçsin keremde

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben fragmanı gördüm aslıyla deniz öpüşüyolardı.

Adsız dedi ki...

gercektenmi nilay arkadaşım ben göremedim ama tahminlerim benimde öyle onlar birbirine ait onlar dost olamazki sevgili oldukları anları hatırlayıp yine sevgili olurlar sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ben mine ablaya aşığım

Adsız dedi ki...

onu

Adsız dedi ki...

bi yerde aslı enver

Adsız dedi ki...

bence minenin bası belada olabilir kerem aslıya asık olacak denizden ayrılacak ama ben yinede aslı ile denizin bir araya gelmesini isterim kankardesime slmlar kocaman optum onu....:)

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar şu fragmanları nerden izliosunuz yaa lütfenn banada söleyin yaa nereye giriyosunuz ve nne die yazıosunuz lütfen nilay arkadaşım söle yaa ne oluuurrrr

Adsız dedi ki...

ayrıca bence de kerem aslıya aşık ama daha kendisi bile farkedemedi denizle aslı barışacak minenin yaptığı olay başına bela olacak ve aslı ile denizi rahatsız etmeye fırsat bulamayacak canan o bilal ile evlenemeyecek çünkü murat buna engel olacak sonra gönül ile metin evlenecek tabi sürpriz olaylar olur heralde öle çoksade ve monoton bi düğün olmayacak gibime gelio efe su ile bi ew tutmaya karar verecek ve versin lütfen birlikte yaşamaya başlayacaklar falan filan ama en önemlisi deniz ile aslı barışacak yani barışsıııııııııııınnn

Adsız dedi ki...

aslında dizi çok güzel ama git gide sıradan bir dizi olmaya başlıyor mesela aslının öğretmeninin kerem hocanın ona yavaş yavaş aşık olması sonra minenin hala deni i sevmei birilerini kullanması ne bileim artık nerde ne olacağını tahmin edebiliyoruz.bunun değişmesi ve artık eski bölümler gibi değişik ilk kez yapılmış bir proje olmasını istiyoruz.kavak yelleri sıradanlaşmasın.

Adsız dedi ki...

aslında dizi çok güzel ama git gide sıradan bir dizi olmaya başlıyor mesela aslının öğretmeninin kerem hocanın ona yavaş yavaş aşık olması sonra minenin hala deni i sevmei birilerini kullanması ne bileim artık nerde ne olacağını tahmin edebiliyoruz.bunun değişmesi ve artık eski bölümler gibi değişik ilk kez yapılmış bir proje olmasını istiyoruz.kavak yelleri sıradanlaşmasın.

Adsız dedi ki...

@nilayyy: gördügün fragman eski fragman.. Baska sitelerdede aynisini diyenler oldu "yeni fragmani gördüm" diye fakat anlasildiki, eski bölümlerin tekrariymis.. Ayrica Deniz & Asli barisamazlar - barissada sevgili olamazlar. Bunca olanlardan sonra, sevgili olmalari cok sacma olur. Hem anneside karsi degilmi denizin?? Zaten gectigimiz bölümde görmedikmi, suclular cezalandirilsin falan filan diye avukata sordu.. Öbür türlü diger arkadaslara katiliyorum, yani Canan & Aslinin barismasina.

Hem bence kötü bisey degil Kerem & Aslinin beraber olmasi, bence cok yakisiyorlar bir birlerine. Hatta Deniz & Asli iliskisinden daha güzel olur. Ayrica Efe & Su da cok uyumlu bi cift.

Mine desen ayri bi hikaye, hic sevmedim kizi bastan beri :)) EEE ne demis atalarimiz "kuyu kazan, kazdigi kuyuya düser" diye.. Aynen öyle oluyor iste.. Yapti onca sey, abla kardesin arasini bozdu, eee olcagida o iste. Icerse deli gibi & giderse elalemin evine, sonuda öyle olur. Zaten kim nerde belese bisey verdigini gördünüzki?? :)

Ama gectigimiz bölümde hosuma gitmeyen konu, minenin kafasi bozuk olunca hemen bara gidipte kafasi kiyak olana kadar icmesi. Böylece gencler kötü örnek alarak, baslarina bi dert gelince, yada baslari SIKISINCA hemen giderler ickiye saririrlar..

Adsız dedi ki...

bende artık buraya taşındım fanatik bi kavak yelleri izleyicisi olarak.umarım burayıda bozmazlar herkese merhaba.YASMİN

Adsız dedi ki...

bunca bölümdür herkes aslıyla denizin birleşmesini bekledi...şimdi ayrıldılar ama barışmazlarda yazık olur diziye... bence aslı abartıyor deniz de biliyordu ablasının babasından hamile olduğunu ama o aslı için herşyi göze aldı aslı niye almasın? keremin aslıya aşık olması aralarını açcak ve bence denizin yanlış anlayacağı bi olay bile olabilir ve busefer de deniz aslıdan uzak durur falan filan..dizi böyle olaylala giderse bayar ve izlenmez..herşey tatlıya bağlansada tadı kaçmadan bitse...

Adsız dedi ki...

ya aslı ile denizi çok seviyorum bencede barışacaklar ama zaman alacak mineyede gerçekten yazık ama çok güzek bi bölümdü bu arada bu hafta yok herhalde fragmanı daha çıkmamış üffffffff ya üfffffffff aslı deniz manyaksınız çok yakışıyosunuz

Adsız dedi ki...

ya fragmanı we özeti gördüm süper olaylar oluo aslı denize sarılıodu ya nihayet barıştılar aslında bn daha geç bekliodum ama olsn bu da ha ii oldu aslı süpersin yaa cnm bnm....

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar çok hoşuma gidiyo bu dizi heleki deniz aslı birbirlerine çok yakışıyo
ayrılmasalardı süper olacaktı ama bu bölümde barışırlar gibi geliyo efe sende manyaksın yaa
sen mine ığğ sana bişey diyemiyorum zaten başın belada gibi bu dizi sıksıda aslı & deniz ve efe için izlenmeliii bende ...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar diğer siteden buraya transfer olduk.bu bölüm güzele benziyor umarım bizi kötü bi süpriz beklemez.ayşegül

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bu bölüm güzel gibi canan acaba hapisemi gircek yoksa deniz aslı barışyorlar galiba iyy ya güzelll ama canan a üzülüyom

Adsız dedi ki...

denizle aslı zaten okadar sevgili gibi değillerdi..öpüşme sahnesi bile çok azdı ikisi az görüntüleniyordu...ya sevgililerse öpüşme sahneleri artzsınnn

Adsız dedi ki...

keremin aslıya ağşık olucağını biliyoruz ama en önemlisi okuldaki kızlar aslıyla keremin adını çıkartıcaklar.ayrıca lemanada yazıklar olsun diyorum aldatıldığını öğreniyor kötülüğe baş vuracağına onurlu bi kadın gibi ayrıl.YASMİN

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar yasmin bende geldim oraya artık kimse yazmıyo dizinin özeti bile çıkmıyo ama ben esrayı göremedim neyse aksam olmasını sabırsızlıkla bekliyorum cok seyler olucak en önemlisi aslıyla deniz barışıyo galiba bu arada alakasız olarak FENERBAHÇEYİ tebrik ediyorum.BİR FB li olaraktan by.
ÖZLEM

Adsız dedi ki...

ya bu bölümde her zamnki gibi süper olucak aslı dayanamayıp denizi affedicek ve artık barışıcaklar inş. onları çok sewiorum ve farkındamıısnız suda onları desteklıo mıneye bazen laf sokuyo ....nese inş bu bölümde deniz le aslı yine bi sorunla karşılaşmaz....

Adsız dedi ki...

son bölüm çok heyecanlıydı.efe arabayı çarparak çok kötü durumda kaldı.altınlarında sahte olduğu çıktı.şimdi acaba efe neypck.efenin bittiği andr.babası ve abisi onu öldürür herhalde.mine çok zor günler geçiryo.denizin aslıyı sevdiğini nihayet anladı.leman yine yalan söyleyp canana iftira attı.bu yaptığı çok kötü bi davranş.

Adsız dedi ki...

yamin yorumunu gördüm sende buradsın he bzı arkidaşlard gelmiş nese yeni yuvamız burasuı artık malum sınavlar ben bu aralar az giriyorum onun için yorum yasamıyorum eeeeeeee spr bi bölümdü ohhh barıştılar efeye nolacak yha .bu rada bu keremin yıldızı parlaı adam reklam manyağı oldu yha.ayrıca su minenin tanıştığı çocuk o tarık ve diğerlerindeki çatlak öğretmen deilmi yha ohhh mine eski hallerine geri döndü yine tek prenses aslı bu rad heygirl kapat aslı ve deniz alamnızı tavsiye ederim bu haftaki sayı had, byye

Adsız dedi ki...

asıl arkadaşlar aslıyla öğretmenin adı çıktı denizle aslı duyunca neler olacak çok merak ediyorum.ayrıca su şimdi ben dağil herkese sempatik geliyor dimi ama ben hala ailesini neden saklıyor su merak ediyorum.lemana gelince nefret duygumu bile ona çok görüyorum.YASMİN.

Adsız dedi ki...

kızlar ben de geldim.yeni sitemiz hayırlı olsun.hülya

Adsız dedi ki...

siteye yeni geldim oleyyyyy

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şimdi izledim ibrahim kendirci mineyle deniz evlinicek aslıylada efe sevgili olucak dedi dizide...

Adsız dedi ki...

röpördaşları yaparken dizinin yeni bölümlerini sordular öyle dedi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende izledim ama ben yanlışmı duydum deniz 5 hafta sonra denizle mine evlenicek dedi bana öyle geldi eminim hatta ya.YASMİN.

Adsız dedi ki...

yorumlarınızı 29 bölüme yazın kızlar.YASMİN...........

Adsız dedi ki...

ya yasmin nerlerdesin bu sitede birbirimizi bulamıyoruz malesef...şefika...

Adsız dedi ki...

kızlar 29 bölüme yazın ben oradayım.YASMİN.