Kavak Yelleri 20. Bölüm 18 Ekim

1. Kısım



2.Kısım




3.Kısım




4.Kısım
5.Kısım
6.Kısım
7.Kısım
8.Kısım
9.Kısım
10.Kısım

14 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

kavak yelleri çok güzel bir dizi ben en çok diziden denizi seviyorum bide denizin aslıyla çıkması daha güzel çoünkü film daha güzel olur bunu bir tek istemiyorum herkes istiyor

Adsız dedi ki...

ben KAVAK YELLERİ dizisini çok seviyorum. dizide en çok İBRAHİM KENDİRCİ yani diğer ismiyle DENİZ onu çok seviyorummmm....

Adsız dedi ki...

kavak yelleri dizisinin bir numaralı hayranıyım kavak yellerini gerçekten çok seviyorum hele o ibrahim kandirci yani deniz seni çok seviyorum pelin karahan yani aslı canım kıskanma ama sevgilin acayip yakışıklı onu sevmeyen kız bulamazsın çünkü yoktur ibrahim seni çooooooooooooooooooook seviyorum.

Adsız dedi ki...

kavak yelleri dizisinin bir numaralı hayranıyım. dizideki bütün herkesi seviyorum ama en çok ibrahim kendirici yani denizi seviyorum.aslıyla deniz birbirine çoook yakışıyo.ayrıca aslı çok güzel ve akıllı.kavak yellerini çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyom

Adsız dedi ki...

ya neden kavak yelleri her hafta çıkmıyo artıkk keşke her hafta çıksa çünkü ben kavak yellerini çok beğerenerek izliyorum daha doğrusu tek o diziyi ibrahim yani deniz için izliyorumm ooofff

Adsız dedi ki...

deniz sen aslıya layiksin minede kendine başkasını bulsun eeeeeesu kalıo suda başkasını bulsun bence siz daha güzel yakışıyosunuz KAVAK YELLERİ çoooooooooooooooooooooooooooook güzel bi dizi ve ben pelin karahan(aslı)ibrahim kendirci(deniz) dahan külegeç(efe)veeaslı enver(mine) sizlerle tanışmayı gönülden istiyorum eğer bana 5 dk ayırırsanız sevinirim:) öpüldünüz

Adsız dedi ki...

ya ben tekrardan aslıyla denızın bırlıkte olmasnı ıstıyoruum yenı sezonda oyle olsun onlar dhaa cok yakısıyorlar ben denızle aslı bırlıkteyken hıc kacırmazdım asllın efeyle bırlıkteyken hıc ızlemek ıstemedım umarımyenıden aslıyla denız bırlesır....

Adsız dedi ki...

bence efe ile aslı daha çok yakışıyolar ama nolur arabanın içinden kurtulsunlar

Adsız dedi ki...

sdgf

Adsız dedi ki...

efenin ölmesi mantıksız olmuş.Efe olsa daha güzel olurdu.Ben yinede bu dizinin bir numaralı hayranı olduğuma inanıyorum hiç bir bölümünü kaçırmadım.güvenin aslıya aşık olduğu baştan beri belliydi zaten......

Adsız dedi ki...

kavak yelleri süperrr efe kötüydü sarp(güven)en iyisi aslı ile güven yakışıyor...sarp seni seviyruzzzz...

Adsız dedi ki...

bence deniz hiç yakışıklı değil sarp en iyisi efe hiç güzel oynamıyoru ölmesi mantıklıydı sarpında yaşadıklarını unutmayın tüm yazanlar sizlere söliyorummm...

Adsız dedi ki...

beni duyuyorsan oyuncular ben geleceğim yazıın sizin çekime sizi severim fark var seninl benim aramda fark var sen oyuncu ben öğrenci

Adsız dedi ki...

güven seni çoook seviyoruz mine senin hayranınım ikinizi görmek istiyorum