Kavak Yelleri 71.Bölüm - 10 Ocak 2009

1.Kısım



2.Kısım



3.Kısım



4.Kısım



5.Kısım



6.Kısım



7.Kısım



8.Kısım



9.Kısım



10.Kısım

11 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

yaaaa okadar seviiomkı ben bunu hastasıyım yawwwwww:) efem benımmmm senı ve aslıyı çooooooooook seviyom::)

İlker dedi ki...

arkadaslık dosluk bu olsa gerek bu dızı bırazda bızım arkı cevresını anlatıyo ben bu dızıyı cok sevıyorum denızınde yasadıkları zor cunku bende yasadım bende denız gıbı o efesının yanında oldu bende arkımın herseyın yarı ayrıdır arkdaslıgında herkez gercek arkadsını bulamaz bu hayatta herkeze kısmet olmaz bu allah herkezın kalbıne göre versın

Adsız dedi ki...

her sey iii güzel ama galiba kavak yelleri gittikce bozuluyo yaa :(((ilk bölümleri cok güzeldi ama....efemm cok şekersin sen yaa deniz sana hastayım cok tatlısın aslı sende ölesin kuzum mine sana diycek bişeyim yok süpersin gzlim yaa...sizi sewiorum...

Adsız dedi ki...

kavak yellerine hastaymmmm... belki biras bozuluyo doğru ama yinede izlenmeye değer 1 dizi... aslnda denizle aslıda yakışıyo gbydi... aslıda karar werse ii olur efe mi deniz mi? kimi seçerse seçsin ama hepsi bn favorim KAVAK YELLERİ 4 EVER

Adsız dedi ki...

kavak yelleri fan club... efe so sweet deniz çok yakışıklı aslı çok sempatik mine kısım süpersin sana söylenicek bişi yoqqq... bu arada [özel: ilkay seni sewiyorum(burdan başka biyerde san aaşkımı ilan edemem)]

Adsız dedi ki...

co
k seviyorum ama çok sik izleyemiyorum.
hafta sonları yeni bölümleri yayinlamanizi çoooook istiyoruzzzzzzz lütfennnn

Adsız dedi ki...

seviyorum ama çok geç yayinlandigi için izleyemiyorum hafta sonu tekrarlarini yayınlarsaniz arkadaslarimizla çok seviniriz bizim için yapar misiniz

Adsız dedi ki...

bi aralar çok abartmiştiniz ama şu an izliyorum çok düzenli olmasada..... sizden çok istiyerek yaziyorum hafta sonları tekrarlarinin yayinlanmasini istiyorummmmmmmmmmmmmyayinlarsaniz tesekkürümü yorumlayarak yazarim......

Adsız dedi ki...

biz bi trlü izleyemedk bu nsl site

Adsız dedi ki...

benm adım aysel adsız demeyin diziyi çok beyenyorum ama hrkes bir birinn sevgilisini elnden alıyo:)

Adsız dedi ki...

:):):)
71 i birdaha yayınlayın lütfen
byn tuba