Kavak Yelleri 31.Bölüm

Kavak Yelleri 30.Bölüm Yorumlarınızı ve 31.Bölüm Tahminlerinizi Yorum Olarak Yazalım Fikileri Paylaşalım :)




Kavak Yelleri 30.Bölüm, Kavak Yelleri 31.Bölüm, Kavak Yelleri 31.Bölüm Fragmanı,
Kavak Yelleri 31.Bölüm özeti, Kavak Yelleri 32.bölüm

12 YORUM VAR:

anahtar dedi ki...

en son sahnede
bence aslının babası geldi :)

Adsız dedi ki...

bencede ya babası aslının yada leman çatlağı polislemi geldi nedir.ama efe demin fragmanda izledim cananın bebğini metinler götürmüştü buda aslının babasının gelme ihtimalini çoğaltıyorYASMİN....

Adsız dedi ki...

BEN TELEVİZYONDA 31 FRAGMAN BİRAZ GÖRDÜMMİNE DENİZE BEN SANA ASLININ HİSSETTİKLERİNİ HİSSETTİREMİYORUM AMA ASLI SENDEN BAŞKASINADA HİSSETTİRİYORMUŞ DEDİEFE URLAYA DÖNMEYE HAZIRLANIYORDU.AZ GÖRDÜM ZATEN.yasminnnnnnnn ya kızlar nerdesiniz özledim sizi nereye yazim anlamadım hiç biyerde yoksunuz.TEKRAR YASMİN....

Adsız dedi ki...

aynen yasemin bende izledim fragmanı aslkının babasıymış bende leman sanmıştım bu arda yasmin baktın mı diğer yorum bölüölerine bilmiyorum bu hafta birinciydik ama k.v yoktu tabi nese çok heyecanlı olcak kerem hoca aslıyı arıo deniz bana ver dio aslı vermiorum falan dio .bu rada dediklerimizi doru çıktı uyuz kerem aslıya asık oldu

Adsız dedi ki...

bnDE 30.BÖLÜMÜ İZLEDİĞİMDE BABASININ OLDUĞUNUU TAHMİN ETMİŞTİMM...ÇNKÜ DENİZİN ANNESİNİN GLMESİNDE KMSE BU KADAR ŞAŞIRMAZDII...ÖZLLKLE ASLIYI GÖSTERMEZDİ EN AZINDAN...KARIŞIOO BAYAAA....ÇORBA OLUOO İNŞLLAHH EFE URLAYA DÖNMEZZ:(BN ONSUZZZ NAPARIM:):):):):):):)

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben geldim fragmanı bende izledim cok guzel bir bolum olcak uyuz mıne yine ortalığı karıştırıyor her zamankı gıbı efenin sutu seven kamyoncu espirisi yine manyaktı neyse inşallah efe urlaya donmez bu arada yasmın biz burdayız sen nerelerdesin esrada gorunmuyor ne zamandır herkese iyi akşamlar

ÖZLEM

Adsız dedi ki...

kızlarrr kızlarrr anlatayım herşeyi size
Kamil’in beklenmedik gelişi herkeste sevinç, panik ve endişeyi bir arada yaşatan soğuk bir duş etkisi yaratmıştır… Aslı, Deniz, Canan ve Hafize ne diyeceklerini bilemezken Bilal’in o telaş içinde kendini bir komşu gibi tanıtarak Murat’ın kucağındaki bebeği sahiplenmesi işleri daha da karıştırır…

Bütün bunlardan habersiz olan Efe ise artık karşı koymanın bir anlamı olmadığına kendisi de inanmış, anne ve babasının sözünü dinleyerek Urla’ya dönmenin herkes için en doğrusu olacağına karar vermiştir… Su ise Efe’nin Urla’ya dönerek, İstanbul’la ilgili tüm hayallerinin yarım kalmasının suçlusu olarak kendisini görmekte ve sevgilisinin bu ani gidişine kahrolmaktadır…

Kamil’in gelişi sadece Canan ve bebeği etkilememiş Aslı ve Deniz’de ilişkilerini Kamil’den gizleyip gizlememe konusunda kararsız kalmışlardır… Üstelik Aslı’nın yeni işi ve Deniz’in Kerem’le ilgili endişeleri ikilinin arasındaki ipleri iyice germiş, Mine ise Deniz ve Aslı ilişkisinde Kerem’in ciddi bir tehdit haline geldiğine ilk kez tanık olmuştur… Üstelik Mine son zamanlarda babasızlığının acısını dört bir yandan en ağır şekilde hissederken Aslı’nın babasının da gelişi ve Aslı’nın her alanda kendisiyle kıyaslanmasından artık müthiş bir rahatsızlık duymaya başlar…

Efe’nin gidiş kararı Mine’nin kendisini büsbütün yalnız hissetmesine yol açmış ve Mine hem Aslı hem de Deniz’le bağlarını büsbütün koparıp atma noktasına gelmiştir… Arkadaşlarını geride bırakıp gittiğinde herkesin darmadağın olacağını şimdiden görmeye başlayan Efe ise Urla’ya yolculuğundan önce son bir organizasyon daha yapar ve Canan; Kamil’e gayrı meşru bir bebeği olduğunu söyleyene kadar Bilal’in tek başına bakmayacağı apaçık ortada olan Deva’yı Metin ve Gönüllere emanet eder… Böylece yeni evli Metin ve Gönül henüz daha bir bebek için bir araya bile gelememişken kucaklarında ansızın Deva’yı bulurlar…

Adsız dedi ki...

yaa arkadaşlar ben esma we ben dizide en çok efeyi sewiodum napıcaz bu arada aslının kerem hoca hakkında yaptığı çok yanlış mazeret sınawını iptal eymesi felan bence denizle iyice konuşup ona kerem hocayı sewmediğini göstermesi gerek nese by

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar ya inanmıyorum yine cok heyecanlı yerde bitti yiye cok guzel bir bolumdu acaba kerem hocayı mınemı cagırdı yoksa onunlamı arkadaslık yapıcak sabırsızlıkla bekliyorum inş.efe gitmez by

Adsız dedi ki...

bu arada ben ÖZLEM

Adsız dedi ki...

özlemcim nereye yazacağımı bende şaşırdım kimseler yok ortalıkta.ama eski kızları çok özledim ayrıca ben aslıyı yakından gördüm manyak güzel ve çok güzel giyiniyor.kavak yellerine gelince süper gidiyor ayrıca canan zarzavatçı bir kocaya kavuştu hadi odanızda yatın dedi babası neler olacak çok heycanlı ayrıca mine keremle arkadaşlık kuracak bence.YASMİNNNNN.

Adsız dedi ki...

walla sende haklısın yasmıncım o kadar cok yer warkı herkes bir yere yazıyor neyse 33.bölüm fragmanı izledim güzel bir bölüm daha bizi bekliyor sabirsızlıkla persembeyi bekliyorum tüm kavak yelleri izleyenlerine slmlar by