Kavak Yelleri 30.Bölüm

Kavak Yelleri 29.Bölüm Yorumlarınızı ve 30.Bölüm Tahminlerinizi Buraya Yazabilirsiniz.
Hadi Bakalım Klavyeler Çalışsın :)

15 YORUM VAR:

cemre and denizz dedi ki...

yha tamam bütün bölümleri dört gözle bekliyorum ama ben denize bayılıyorum çok tatlı karizmatik romantik yakışıklı biri yhaa ama şunu öğrendim gerçek hayyatta bi sevgilin varmış offf neden yha nese size mutluluklar dilerim ama unutma herkez seni seviyo ve tutuyo aslıyaa gelince o zaten mükemmel o gözler ne öle yha yakıyo bayılıyorum gözlerini bölee bi bakınca içim ısınıyo suya gelince rock tipi var sende biraz hani saçlar siyah ondan olabilir sende çok güzelsin su sen daha önce nefes nefesede oynamıltın diye hatırlıyorum çünkü izliyodumm nese gelelim efeye çok tatlı biri ayrıca komedi yha sen bu diziye neşe katıyosun seni çok seviorummm minede çok tatlı bi kıss herkez dizide ki kötülüğüne bakıyo ama gerçek hayyatta bilemiyoruz ön yargılı olmayalım sende çok iyisinnn her kez çok iiii voltran 5 lisiiiiiiiii deniz kendine ii bakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

atv bu sne cuma ve pzt kazanıo bu arda prş zorluo artık bakadsanıza parmaklıklar ardında anemi kavak yelleirni geçti 2.oldu
1 KURTLAR VADISI PUSU [NET] SHOW 11,70 26,40
2 PARMAKLIKLAR ARDINDA [NET] ATV 11,00 26,60
3 ANNEM [NET] KAND 10,10 24,60
4 KAVAK YELLERI [NET] KAND 9,40 21,70

reytingler böle arakdaşlar bence parmaklıklar ardında k.v.pdan 1.alabili gerçekten oda harika bi dizi ve bakasanıza geçen hafta 1.oldu diziler yokken diziler var şimdi 2..simdi gene başlar kçy kalkar kalkmaz ilk 5 se kalkmaz

Adsız dedi ki...

bence 30. bölümde çok heyecanlı geçeceğe benziyor.inşallah kötü şeyler olmaz .kavak yelleri oyuncuları tüm iyi dileklersizin olsun

Adsız dedi ki...

bence bu gönül evlenemeyecek cananın bebeki yuzunden neyse deniz ile aslı tartışcak pardon deniizin ana sı ve babA SI TARTIŞCAK CANAN kader arkıyla evlencek

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar30.bölümün fragmanını değil ama özetini okudum gönülle metin avleniyorlarmış,deniz okuldaki kerem hoca konusunu ve asle ile efeninde sevgili gibi olduklarını ögrenmiş fazla bişey yazmıyodu zaten bizimde merak ettiklerimiz bunlardı zaten fragmanıda sabırsızlıkla bekliyorum herkese iyi yıllar diliyorum.
ÖZLEM

Adsız dedi ki...

yha super bır dızı lutfen deniz aslı efe mıne bu sıteye bakın ve yorumlarımızı gorun sonra cok begenıp bızle konusmaya calısın :D ama ben sızle konusmak ıcın cok ugasıyoru lutfen msn adreslerınızı bırakın bu sıteye her zmn ızlıyorum sarkınızı hep dınlıyorum lutfen msn adresınızı bırakın

Adsız dedi ki...

yha super bır dızı lutfen deniz aslı efe mıne bu sıteye bakın ve yorumlarımızı gorun sonra cok begenıp bızle konusmaya calısın :D ama ben sızle konusmak ıcın cok ugasıyoru lutfen msn adreslerınızı bırakın bu sıteye her zmn ızlıyorum sarkınızı hep dınlıyorum lutfen msn adresınızı bırakın

Adsız dedi ki...

ben izledim fragmanı arkadaşlar gönülle mentin evleniolar.ama o gıcık kıslar aslını birçok kişiyi idare ettiğini sölüolar deniz keremin odasınma falan girio ve asıl bomba biliyorsunuz ki keremin ilk geldiği bölümde keremin aslıya aşık olcağını sölemiştik hep beraber doğru kerem dioki daha ne kadar saklayabilirsinki bir öğrencine asık oldıuğunu falan nese bu bölüm spr ötesiiiii

Adsız dedi ki...

Arkiler, fragman youtubede var isteyen izlesin bu bölüm güzel olacak gibi...
Serra

Adsız dedi ki...

1 KAVAK YELLERI [NET] KAND 13,30 28,90
2 ANNEM [NET] KAND 12,10 32,00
3 KANAL D ANA HABER BULTENI [NET] KAND 10,60 27,60
4 PARMAKLIKLAR ARDINDA [NET] ATV 10,60 27,30

Adsız dedi ki...

kavak yelleri şu an bence en güzel dizi gençlerin enbeyenilen dizisi dahan da komikleriyle büyükleri güldürüyor lafları okadargüüzelki oturaklı

Adsız dedi ki...

kavak yellrini beyenerek izliorum hastasıyımmmm denizzzzzz ve aslınnnnnnnnn çok manyak bişiy ya bu kavak yellri hiç bitmesinnnnnnnn

f_e_r_h_a_t dedi ki...

kızlar hepınıs denize bayılıyosunuz birasda bana bayılın aslıda kızlar hepınıs denizi tanıdıgınız için bayılıyosunuz deniz kıskanıyom kardes kızlar etrafınızda daha belki daha neseli ve romantik insanlar var ama farkında diilsiniz bi sans verin bn metamorfoz_fero@hotmail.com farkımıfarket ekle

Adsız dedi ki...

ben hepsine bayılıyorum ama öncelikle efe aslı deniz tabi ki de onlara bayılıyorum bnc mine gerçek hayattada öyle biri olduğunu düşünüyorum.atakan'da çok tattlı bence deniz'den tatlı olmasın.

Adsız dedi ki...

efeye bayılıyorm efe diziden ayrıldı ama sarp akan geldi ama sarp akan hiç karimatik birisi değil gelim aslıya aslı bayılıyorum onu çok seviyorum şim buraya mesaj yasa ona sevdiğimi sölerim mineyle denizi çok seviyorum şimdilik bukadar