Kavak Yelleri 44.Bölüm - 10 Nisan 2008




2.Kısım
3.Kısım
4.Kısım
5.Kısım
6.Kısım
7.Kısım
8.Kısım
9.Kısım
10.Kısım
11.Kısım

30 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

deniz kimseyle evlenmez.mine hamile değil çünkü ben ibrahim kendirci'yim.

Adsız dedi ki...

way aslı durdu durdu turnayı gözünden vurdu bea ben olsam direk umutla çıkarım haa deniz meniz hikaye o çocuğun yanında yaw çocuk ilk girdiğinde ne kadar tatlıydı ama.....

Adsız dedi ki...

yaa aslı daha ne düşünüyon bırak artık denizi ya boşver onu kızım umutla cık işte deniz de sürünsün

Adsız dedi ki...

bencede ya ne oo yaa çok attlı umutt yedigün rekalmında kavak yelelrinde rolünü kap die reklam yapıodu o kişilerin arasına kendiside mi girdide acab kaptı rolüü çok tatlı bence denize inat kal dicek ve herşeyini onunla paylaşcak denizin onu aldattığını faln . sohbet kutusu eskisi gibi olsunnn

Adsız dedi ki...

bence aslı ve deniz çok yakışıyor deniz biraz biraz değil çooooook sürünsün sonra tekrar barışsınlar yaaaaaaaa aslı seni ççççooooooooooookkkkkkkkkk seviyorm

Adsız dedi ki...

bence aslı ve deniz çok yakışıyor deniz biraz biraz değil çooooook sürünsün sonra tekrar barışsınlar yaaaaaaaa aslı seni ççççooooooooooookkkkkkkkkk seviyorm

Adsız dedi ki...

bende aslı umutla çıksınnn umut denize bin basar mavi gözlüü çok yakışıyosunuz aslı seni çok sefiorm!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bence aslı umutla çıksın birbirlerine çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

tuğba bu filimi çok seviyor hastası

Adsız dedi ki...

aylardır biryere yazıyorum.3 ay öncesine kadar yorum yazan çok güzel arkadaşlar vardı hepsini çok özledim .dizi herşeyiyle yabancı versiyonla aynı.izleyenler varsa neler olacağını biliyordur onun için her bölüme yinede heycanlanıyoruz çok güzel dizi çünki.aslının efeyle evlenmesi sonunda minenin çocuğu olması eşcinsel birinden ve minenin ölmesi denizin çok iyi bir yönetmen olması sonu böyle arkadaşlar eyer deyiştirmezlerse tabi.ama o zamana kadar aslı denizle deniz mineyle aslı efeylemine efeyle yani herkes birbiriyle olacak bunu biliyorsunuz.ha bana sakın burası türkiye burada olmaz demeyin herşey oluyor herkese iyi akşamlar....YASMİNNNNNNNNNNN....

Adsız dedi ki...

DENİZ VE ASLI ÇOOK YAKIŞIYOLARDI...AMA ASLI ARTIK DENİZİ BIRAKSIN,DENİZ ASLININ PEŞİNDEN KOŞMASINNNN

Adsız dedi ki...

bence aslı ve deniz olmalı. deniz bir hata yaptı ama hatalar da bir gün affedilebilir olmalı. herkes hata yapabilir. deniz in gitmesine üzüldüm . inşallah geri döner . bence aslı ve deniz . umut iyi bir arkadaş olabilir. ama deniz ve aslı birbirini çok seviyor... sevgi kazanmalı.

karadeniz*** dedi ki...

denizin yaptığını gururu olan bi kız asla affetmez ben de kabul etmem şahsen bu tür bişeyi aklı başında olan biri göz göre göre b hatayı yapmayacaktı umut çokkkk tatlı ya bi an düşünmem onla olurdum aslının yerinde olsam ztn denizi başından beri sevemedim umut gibi esprili kafadenigi biri bulmak kolay olmasa gerek

Adsız dedi ki...

bencede aslı artık denize geri dönmesin umut çok tatlı onunla çıksın ikisi yakışıyorlarda.aslı bırak biraz deniz sürünsün.aslı seviyorsa denizi affeder o ayrı konu asıl seni çoooooooooook seviyorum.

Adsız dedi ki...

meraba aadım önemli değilbeNCEE
DENİZLE aslı çok yakışıyorlar birbirlerine. EFE İSE SUYLA ÇOK YAKIŞIYORLAR.MİNE İSE ŞİMDİKİ ASLININ ERKEK ARKADIŞIYLA ÇIKSIN.DENİZ ASLIYLA AYRILMASIN. EFEYLEDE SU AYRILMASIN.
MİNE HARİÇ HEPİNİZİ SEVİYORUM .ŞAAAAAAAAKAAAAAAA.HEPİNİZİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ben aslının yerinde olsaydım denizi bırakıır umutla cıkardım demiycem çünkü aşk banbaşka bişeydir bilirim ne olursa olsun ben genede aşkıma sahip cıkarım ooooo fıstık gibi (DENİZ)mineye bırakmam bu arda benimde adım deniz ve

Adsız dedi ki...

ben aslının yerinde olsaydım denizi bırakıır umutla cıkardım demiycem çünkü aşk banbaşka bişeydir bilirim ne olursa olsun ben genede aşkıma sahip cıkarım ooooo fıstık gibi (DENİZ)mineye bırakmam bu arda benimde adım deniz ve

Adsız dedi ki...

aslı bence sen hemen denizin peşinden geri dön melisin ama denizin bencede ççookk hatası var mineyle öpüşmemesi gerekiyodu neyse ben senin gizli hayranın(HATİCE)bys

Adsız dedi ki...

slm bende kavak yellerini izleyen bir seyirciyim ben İbrahim KENDİRİCİ(DENİZ)e aşığım onu çok beğeniyorum rolünü çok beyeniyorum birdahiki bölümde var mısın yok musun?daha doğrusu hepinizin rollerini çok beğeniyorum efe de rolünü güzel oynuyor hepinizi şanlıurfa dada dizi çekmenizi istrim bekleriz kendinize çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk iyi bakın

Adsız dedi ki...

deniz efe aslı ve mine karektereindeki oyuncuları ççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ben resmen İbrahim KENDİRİCİ ye AŞIK OLDUM tüm TÜRKİYE duysun ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK yakışıklısınız tüm erkekler kıskansın kıskananlar çatlasın kıskananlar çatlasın

Adsız dedi ki...

ya efeyi çok araştırdım nerde oturuyo bi ögrenebilsem ama bişey ögrendim sariyerde mi ne orda oturuyormus arkadaşımın kuzeni görmüş ondan ya emin deilim ben bi işitme engelliyim ya o filme katılmak istiom o efeye çok bayılıom valla :D:D o diziye çok selamlar çokkkkk sewiommmmmm

Adsız dedi ki...

BENCE BU DİZİYİ EFE GÖTÜRÜYOR SÜPER Bİ ADAM OOO HASTAYIM ONA EFE GİDER DİZİ BİTER

Adsız dedi ki...

deniz geri gelmeli yoksa dizi biticek ama gelse bile aslı affetmesin

Adsız dedi ki...

BLOGlar YARIŞıyor Kampanyamıza Sizlerde Destek Olun, Sizlerde Blogunuzun Değer Kazanmasını Elde Edin...Bize Destek Vermek ve Destek Almak Çerçevesinde Bir Kampanya İle Karşınızdayız.

Kampanya Dahilindeki Yarışmamız, Blog Yayıncılığını Geliştirmek ve Desteklemek Adına Düşünülmüş Olup, Blog Reklamlarını Basın Yayın Organlarınca Bazı Kurum ve Kuruluşlar Tarafından Reklam Politikasıyla Tanıtıma Sunmak Amaçlanmıştır.Bu Tanıtım İle Blogunuz; Bazı Gazete,Dergi ve Tv Yayını Kuruluşlarınca Sunuma Çıkarılacaktır.

Yarışma Sonucuna Göre, Sitemize Kayıtlı Bulunan Bloglar, Sitemizi Ziyaret Eden Her Kişi Tarafınca Görülüp, Blogunuz Yarışma Listesi Üzerinde Yönlendirme Linki Olarak Listemizde Bulunacaktır.

Yarışmanın Düzenlenmesi Konusundaki Amacımız, Ülkemiz İnsanına ve Uluslar Arası Platformda İnternet Web Paylaşım Ağının Herkesce Kabul Görmüş Yararlarına Bizde Destek Olmak İstedik.Felsefemiz, İyiyi, Güzeli, Doğruyu Bulmak, İnsanlık Aleminde Yardımlaşmak ve Paylaşmaktır...

Düşüncelerimize Binaen Kampanya Dahilinde Başlattığımız Yarışmamız;
5 Mayıs 2008 Tarhinden İtibaren Geçerlilik Kazanmıştır.Yarışmamız Bir Aylık Süreyle 5 Haziran 2008 Tarihinde Sona Erecektir.

Yarışmaya Katılım Kuralları:
• Yarışmaya Katılım Tamamen ÜCRETSİZDİR, Yarışma Sonucuna Göre İlk Üç Listede Yer Alan yani Beğenilen Bloglar Kampanyamız Gereği ÖDÜLLENDİRİLECEKTİR.Ödüller Aşağıda Açıklanmıştır.
• Blogger/BlogSpot, Blogcu, Bloggum, Blog.Com, SosBlog, BlogSayfasi, BlogOsfer,... Gibi Domain Adresi Üzerinde "Blog" Kelimesi Bulunan;Yani Blog Olduğu Belirli Olan Tüm Bloglar Yarışmaya Dahil Edilirler.
• Yarışmaya Katılacak Blogların Spam ve Diğer Zararlı İçerikleri Barındırmaması Gerekir, Şüphesiz ki; Kampanya Dahilindeki Blog Yarışmamız, Uygunusuz İçeriklerle, Sansür Uygulanan Bir Yayın Alanı Değildir.
• Blogumuza Katılım Herhangi Bir Yaş Sınırı Gerektirmez. Blogculuk Yayıncılığını Geliştirmek, İndexlenen İnternet Kaynaklarına Ulaşımları Kolaylaştıracaktır.
• Yarışmaya Katılım Eğer ki; 4 Haziran'a Kadar 100 Blog Yarışmacısına Erişemezse Kampanya Dahilindeki Yarışmamız da İptal Edilecektir.Umuyoruz ki; ToplamKatılım 4 Haziran Tarihine Kadar 100 Katılımcı'dan Fazla Olsun...Sizin Desteklerinizle Bu Olacaktır.
• Yarışmaya Katılım Hit - Oylama Şeklinde Olacağından; Sitemizden Sadece Tek Girişte Kendinize veya Bir Başka Yarışmacı Blogcuya Oy Verebilirsiniz, Oylamalar Bilgisayar IP Yoluyla Yapıldığından Tek Giriş İle Bu Tür Propoganda Hileleri Önlenmeye Çalışılmıştır.

Yarışma Sonucuna Göre ÖDÜLLER;
1. Canon PowerShot A560 Dijital Fotoğraf Makinası
2. 5'li DVD - CD SETİ En Son Çıkan Karma Filmler
3. 3 Adet Temel Bilgisayar Eğitim Kitabı ve PC El Kitabı

Haber 3 Sitesi Üzerinde, 5 Haziran Tarihi'nde Sona Erecek Olan BLOGlar YARIŞıyor Kampanyamızın Sonuçları ve Yarışmaya Katılan Tüm Blog Siteleri Listenecektir.
İstanbul Güne Bakış Gazetesi Yoluyla Derece Yapan Bloglarımızın İçerik ve Tanıtımı, Kampanyamız Hakkında Bilgilendirmeler, Gazete Yayıncılığı Olanağı İle Yayınlanacaktır...
Belkide En Büyük Ödül Bu Olsa Gerek !

HAYDİ Ne Duruyorsunnn ... .. .

Yarışmamıza Katılan Tüm Bloglara Teşekkür Ederiz, Saygılarımızı Sunarız !


YARIŞMAYA KATIL

© Cophright 2008 - BloglarYarisiyor Desing Company
www.bloglaryarisiyor.com.au.tc - info@blogyaris.mc

yorumsuz dedi ki...

yaw arkadaslar herkes hata yapar...denizde yaptı sanki ben olsaydım dşyenler yapmadı mıı?yönetmen abi hadi barıstır artık sunları yaa tv nin basında aglamaktan canım cıkıyo...süper bi aşk onların ki böyle bitmemeli....

Adsız dedi ki...

Efe 1 numara.Bugün canlı yayına katıldı show tv'ye.Belki hala devam ediyordur.
Ayrıca dizinin reyting durumlarıda hiçte fena değil.isterseniz bakın...

reytingcafe.blogspot.com

Adsız dedi ki...

bence aslı ve deniz birleşecek ve umuta gıcık oldum salak şey onların arasına girdi bu arada deniz çok yakışıklı aslıda çok güzel sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

önemli olan gözler değil kalp ve ben deniz ve aslının kalplaerinin ayrılmayacağına eminim deniz geri dön

Adsız dedi ki...

deniz ayrılmasın yıkarım o dizi setini öle bişey varsa bitirsinler bu dizyi yani

Adsız dedi ki...

bence deniz gelecek ve bunun hesabını efeden soracak ay çok heyacanlı inşaallah deniz ile aslı birleşecek sizi izlerken ağlamaktan gözlerim şişti ama hadi artık yönetmen abi lütfen