Kavak Yelleri 29.Bölüm

Kavak Yelleri 28.Bölüm Yorumlarınızı ve 29.Bölüm Tahminleriniz Buraya Yorum olarak Yazabilirsiniz

54 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

bence kesin efeyi işten atarlar!

Adsız dedi ki...

bence efe adama ne diyeceğini düşüncek ve patronda onu kovabilir. ama bence arabanın sahibi birşey demez çünkü;babasının birsürü arabası olduğu
için sağlık olsun diye bilir.yada bilemiyorum...

Adsız dedi ki...

bence efe işten atılır aslı ile deniz kavga etmezler benim yazcağım bu kadar ama şunu bilin ki deniz romantik ve yakışıklı aslı güzel ve başarılı efe komik ve hazırcevab verir mineyi sevmedeğim için yazmaya bile gerek yok

Adsız dedi ki...

bence efe ve deniz kara kara düşünürken efenin aklına arabanın sahibinin aynı bölügeden oldukları aklına gelir.çalıştığı yerden kendi isteğiyle ayrılmak ister fakat patronu onu bırakmaz.deniz ve aslı zaten birbirlerini elice sevdikleri için birbirlerine sımsıkı dayanırlar.mine yanındaki at hırsızı kılıklı adama denizin mineye yaptıklarını çarpıtarak anlatır ve denizi dövdürtür.su efeye moral vermeye çalışır.gönül ve metin barışır.haftayı bekleyin birazda

Adsız dedi ki...

KIZLAR BENDE DENİZLE MİNENİN 5 HAFTA SONRA EVLENECEĞİNİ DUYDUM ÇOK ÜZÜLDÜM.STARDA MAGAZİNDE DENİZ KENDİ SÖYLEDİ YA ASLIYLA EFEDE SEVGİLİ OLUCAKMIŞ.PEKİ GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ HERŞEY DAWSON.S CREEK LE AYNI DEĞİŞEN BİŞEY YOK.yasmin.

Adsız dedi ki...

BNCE ADAM EFEYE KIZMIICAK AMA ADAMLAR İŞTEN KOVABİLİR...DENİZLE MİNE EVLENİRSE FİLM ÇOK SAÇMA OLUR(TABİ DENİZ SEVEREK EVLENİRSE)...BU KADAR ALLAH EFEYE KOLAYLIK VERSİN

Adsız dedi ki...

efe çok komik,efe işten kovulur fakat sahibi efeye kızmaz .işten atılmasını önleyebilir.mine ile at hırsızı adamla flört eder.deniz ve aslı zaten delice aşıktır.efe su ile durmadan gezer.su ,efeyi ikna eder.

Adsız dedi ki...

ne denizle mine mi??? off ya biz o kadar bekleyelim deniz-aslı'yı onlar bizeee denizle mineyui evlendiriyor ayrıca yasemin ben de artık buraya giriyorum burdan görüşürüz...şefika...

Adsız dedi ki...

dediklerinize katılıyorum.zaten dedikleriniz hemen hemen aynı.tabi denizle mine nin evlenmesi hariç.böyle olmaz heralde.diziyi maffederler. klasikleştirilirler

Adsız dedi ki...

aslı ile hocası çook yakışıyorlar ama denizde çok tatlı fakat çok saf aslının yerinde olsam hocasını tercih ederdim

Adsız dedi ki...

ya dizi denizle minenin evlenmesiyle biterse çok yazık olur.zaten artık deniz mineyi sevemezki...nasıl evlensin.hem aslıda efeyle sevgili olamaz.öyle şeyler olursada çok saçma olur.

Adsız dedi ki...

yaaaa:Sçıldırcam yeni bölüm varmıı ya....bakıorum hiç bi yerde fragmanı yok..:(:(:(:(??gören vrmı?

Adsız dedi ki...

yok galiba yeni bölüm malesefff:(...şefika...

Adsız dedi ki...

slm ya herkes mine hakkında saçmalayıp duruo bence çok süper bi kız isalla dizinin sonunda gerçekten evlenirler aslıyı hiç sevmiorum bana ne derseniz deyin ama mineyi daha çok seviorum denizle de çok yakısıorlar

Adsız dedi ki...

o senin düşüncen bence aslı ve deniz süper yakışıor...şefika...

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bu akşam kavak yelleri yok mu

Adsız dedi ki...

çok saçam kıslar bende izledim ya saka sölüolar onu yha söle söleseler sürpriz var ilerleyen bölümlerde onların senaryoyu söy lemelri gibi yetkileri yok olur mu böle bişi allah aşkına şaka ksıalr espri ayrıca geçen gün aslı ve minelerin oturduğu konağa giitm ama çekim yoktu reşitpasada kıslar sahilide sahilin hemen karşı kaldırımdan yokuşu çıkın ama bayağı bi çesmeyi gördünüz mü bulmuştursunuz ama var yha hakikaten çok eski ve kocamannnnn

Adsız dedi ki...

ya nıye sacmalıyonuz kı mıneyle denız evlencekmişte daha neler bole seyler yaznlar resmen sacmalıyo yorum yapmıyuolarda burda cıvıklık yapıyolar hıçbırsey yazmayın daha ya. demek bole insanalrda var dunyada yaptıkları sacmalıgın daniskası

Adsız dedi ki...

bence,efe biraz aywayi yedi:)mine zaten taakilsın oralarda:)denızle aslı faworimız...

Adsız dedi ki...

merhaba sevgili kavak yelleri severler.bence patronu efeyi kesin isten kovucak, mine yeni buldugu arkadasiyla takilmaya devam edecek. asli ile deniz favorim

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende star magazinde seyrettim deniz öyle diyolardı ama bence heyecan olsun diye öyle dediler yani gerçekten evlenmeleri saçma olur öyle bişey olsa bile deniz mecbur kalırda evlenir neyse sabırsızlıkla persembeyi bekliyorum b
ÖZLEM

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar bence dedıklerınız cok sacma yha mıne ile denız hayatta ikisini dusunemıorum yha onlar evlenırse bı kere dızı ızlenmes hale gelır nese bence efe işten atılmas cunku patronu onu sevıo ama bılmıorum artık mine at hırsızı herıfle cıkar zate denız ile aslı bır numara su efe ye destek verır gonul le metın barısır belkı evlenırler bu haftakı bolumunu sabırsızlıkla beklıorum yanı zate bayramda oynamadı.....

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar kavak yelleri bittimi ne oldu nerde yeni bölümü fenalık geçircem...

Adsız dedi ki...

bence bu film iyice saçmaladı iğreeeeenç ötesi

Adsız dedi ki...

çok saçma bence yasemin yalan söylüyo hatta kesinlikle.denizle mine evlenemez çok saçma birşey olur

Adsız dedi ki...

eğer gerçekten mineyle dedin evelenirse....aklımızda filim kötü bi film olarak kalak..ya nolur aslıyla dernniz olusn...hem hiçbir oyuncu gelecek bölüm hakknda byle açık venet konuşmaz.ya şakadır...üzlsünler .heyecen olusn.sürpriz olusn diye yapıolar..anlayın.......:-))

Adsız dedi ki...

birkere ben yalan söylemiyorum buna birkere açıklık getirim.duyduklarıma gelince ben gerçekten denizin ağzından duydum 5 bölüm sonra denizle mine evlenicek aslıyla efe sevgili olucak dedi ama şakamı yapyı onu bilemem ama duydum .sunucu denize iki kız arasında kaldın dedi denizde aslında hayır deniz aslıya aşık dedi seçimini yaptı dedi bütün bunlar doğru ben böyle olacağını bildiğim halde çok üzüldüm ayrıca bayramdan 2 gün önce aslıyı gördüm çok güzel ve çok zayıf biraz boyu kısa süper giyinmişti.31 bölümü çekiyorlardı.herkese iyi bayramlar.YASMİNNN...

Adsız dedi ki...

ayrıca yorum yazarneden isminizi yazmıyorsunuz.KİMLERE CEVAP VERİYORUM BİLMEK İSTERİM.yasmin

Adsız dedi ki...

bence hepsi filden tıyar sadece mine galır...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar yasmin doğru söylüyo bende izledim starda hemde bir kere değil 2 kere flan gösterdi ama tabii bence saka yapıyolar dizi daha cok reytıng yapsın dıye oyle bişey olamayacagını herkes biliyo. bu arada yeni bölümün fragmanını hiç bir yerde bulamadım bulan varsa lütfen söylesin bye..

ÖZLEM

Adsız dedi ki...

SLM ARKADASLAR YENI BÖLÜMÜN FRAGMANINI BULAMADIM DEMİŞTİM AMA KANAL D'NİN SİTESİNDE BULDUMARAYAN VARSA YENI BOLUM ORDA VAR BY

Adsız dedi ki...

BU ARADA BEN ÖZLEM

Adsız dedi ki...

bence her şey birbirine karışacak.
efe işten atılabilir.bu çok üzücü
kerem hoca ceza alaabilir
çünkü aslıya tolerans gösterdi o kızlarada neyse artık bence aslı denizi bırakmasınmine iyi olsun kavak yelleri oyuncuları bütün iyi dilekler sizinle olsun .TEBRİKLERRR

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun millet fragman çıkmış.

Adsız dedi ki...

ama varyha spr bi blm olcak he bizm kuzu tavlıyoo barmeni fragmanı izleyince nalayacaksınız ama biizm kuzuya bişi olmuyoo sanırım çünkü hep birlikte sahildelerdi ve aynı kıyafetlerle.ayrıca efe top mu ne atio yha tam gidecek ses gelio cam kırılıo yha çok merak ettim kesin camını kırdığı kişi manyağın tekidri he efemede doru düzgün bi adam rastgelmez ki yaw

Adsız dedi ki...

hem bu bölümle ilgili hem de bu evlilik olayına değinicem.bu bölümde o gerizekalı barmen aslıya bi şey yapamaz akılları varsa deniz efe su ve mine kapıda veya yakın bi yerde bekliyolardır eğer birazcık olsun akılları varsa ne biliyim kapısını dinlerler aslı bağırsa sesini duycak bi yerde beklerler ya da ona benzer bişey ve evlilik konusuna gelince bi kere oyuncuların senaryoyu açıklamak gibi bi salaklık yapabilceklerini sanmıyorum hem öyle bi şey olsa bile uğruna neredeyse ayağımı kıracağım çenemi sakatlayacağım diziden sonsuza dek soğurum aynı yabancı damattan soğuduğum gibi o kerem hoca denilen kişi hayatlarından çıksın olay çıktı bir sürü mine gitsin o at hırsızıyla deniz aslıyla efe de suyla evlensin mutlu mesut yaşasınlar bu da böylece bitsinnnn

Adsız dedi ki...

yyaaa arkadaşlar bu bölüm gerçektende süper ötesi bişey aslım barmeni çok güsell tavlıyooo:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 2.fragmanda cıkmıs hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

denizle mine evlenmicek.sonradan şaka yaptılar görmedin mi?ama ayrılırar bana kalırsa leman yapar yapacağını. dizide birbirlerine çok yakışıyorlar ama deniz gerçek hayatta mineye daha yakınmış

Adsız dedi ki...

şu evlilik olayını arkadaşım banada anlattı.eğer öyle bişi ölürse sete gider senaristle konuşuruz dimi:)asla olmaz bi kere senaryoyu sölemeleri çok saçma.eğer öyle bişi olursada merak etmeyin,deniz mineyle lemannın zoruyla evlenir.sonra anında boşanır.aslıyla evlenir.
bu arada aslıyla hocasının isimleri bi çağrışım yapıo dimi?aslı ve kerem
böyle bişi vardı
ama aslaaaa aslı ve hocası birlikte olamaz.aslı yıllardır denizi sevio.bir anda bu garip kereme mi döncek.dizi iğremç olur.

kavak yelleri düşkünlerine saygılar(bende onlardan biriyim) *Efil*

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aslımızın(pelin karahan) yeni reklamı çıktı öle tatlıydıki kitkat reklamı böle simdi birinin spacese bakıo bi kısla arkadaşının mı en fotosu vra kafayı yiyo sonra anında kitkat sonraa laptopu faln kapatıo nese aklımda kaln bu kadar ama tek kelimeyle çok tatlıydı yhaaaaaaa

Adsız dedi ki...

evet canım bir aşk efsanesi vardı aslı ile kerem leyla ile mecnun vs vs vs işte ama öle bii olamaz keremde çok tatlı ama olmaz canım aslımı kimse alamaz denizde dio yha fargmanda aslıya bişi olursa siiz asla affetmem dio ama bişi olmuo saten dediğim gibi fragmnaı isleyince anlayaaksınız

Adsız dedi ki...

KİMSE BİŞİY DEMESİNNN ASLI VE DENİZZZZ MÜKKEMLERRR YA OFFFFFF BAYILIYORUM ONLARA EFE İSE BNCE MÜKKEMMEL BİR ARKADAŞ VE DOST MİNEYE GELİNCE HÇ SEVMİORUM ONU HASİTTTTTTT

Adsız dedi ki...

yasmin bölümleri nerde çekiyorlar söylesene ben de bi göriyim.yasemin

Adsız dedi ki...

yasmin bölümleri nerde çekiyorlar söylesene ben de bi göriyim.yasemin

Adsız dedi ki...

hangi bölümleri aslılaın ev reşitpasa baltalimanı o arda bişi üsttede yasdım ben giitim o eve ama çekim yoktu.bak size tarif ediim balatlimanı kemik hastanesi varyha ordan karşıya geç ve hastanenin sağ tarafına göre yürümeye başla böle uzun bi ykokuş var ordan çık çık çık orda bi daha solda sk var çesme var o çesmeli sk işte çesmenin orası koank saten

Adsız dedi ki...

pardon üstteki ebndeniz esraaaaaaaa

Adsız dedi ki...

spr bi bölümdüde aslı düğünde muhteşemdi yha dalgalı saç acaip yakışmışda siz nerdeiniz hadi millet orumlar nerdeeee

Adsız dedi ki...

herkese merhaba bencede süper bir bölümdü.herkesin çatıya çıkışı sonra ayşe teyzenin bu fırsatı kocasına karşı kullanması harikaydı.deniz aslı atlarsa bende atlarım demesi minenin yüzsüzlük yapıp deniz atlarsa bende atlarım demesi.koptuğum yer cananın zarzavatçıyı tecrüpelidir dediği anda yıkıldım çok komikti.yanlız kendinizi ufak ufak hazırlayın arkadaşlar aslı ve efeye ufaktan tiyolar veriyorlar.YASMİN....

Adsız dedi ki...

aslının herzaman yanında olması efenin sevgili provaları ilginç ben derimki hazır olun .ayrıca merhaba esra senden benden başka kimse kalmadımı.KIZLAR NEREYE KAYBOLDUNUZ SİZİN SEVGİNİZ BUKADARMI YA HADİYİN YASMİN....

Adsız dedi ki...

HA AYRICA BİRİSİ SORMUŞ ÇEKİMLER NEREDE DİYE BALTALİMANI TARABYA SAHİLLERİNDE GENELDE SAHİL BOYUNU KULLANIYORLAR SARIYERDEN İSTİNYEYE KADAR CANIM yasminnnnnnn.

Adsız dedi ki...

arkadaslar her zaman dedikleriniz cıkmaz ama ben bu dizinin daha cok surecegıne eminim cunku turkiyede en cok izlenen dızı bu ve buradan yönetmene seslenmek ıstıyorum ASKIMI yanı DENIZI DAHA FAZLA GOSTERIN CUNKU BEN ONA SIRILSIKLAM ASIGIM vee tabıkı ASLI ILE BIRLIKTE COK GOSTERIN BECAUSE BIRBIRLERINE YAKISIOLAR EEEE OGLAAN YAKISIKLI KIS GUSEL

Adsız dedi ki...

ARKAADASLAR YINE BEN ASLI ILE DENIZ EVLENIR MINE SAP GIBI ORTADA KALIR EFE ILE SU EVLENIR VE DDENZ ILEASLININ SADECE BIR TANE EFE ILE SUNUN ISE IKI TANE BEBEKLERI OLUR BENDEN SOLEMESI HA BIDE MINE DENIZ ILE ASLININ DUGUNUNDE ASLININ NIKAH SAHIDI OLUR DENIZIN SAHIDI ISSE HIC ORTALIKLARDA GORUNMEYEN ALP OLUR BU BENIM FIKRIM YONETMEN YADA SENARIST NE YAPAR BILMEM AMA SU DUNYADA BILDIGIM TEK SE VAR ODA BENIM DENIZ DELILER GIBI ASIK OLMAM KESKE SEVGILISI BEN OLSAYDIM

Adsız dedi ki...

SLM HERKESE BENCE KAVAK YELLERİ HARİKA BİR DİZİ PALİN KARAHANI ÇOK SEVİYORUM.DİZİ HARİKA GİDİYO AMA REŞAT NURİNİNDE KAVAK YELLERİ ADLI BİR KİTABI VAR BEN OKUDUM SANKİ BİRAZ BUNU ANDIRIYO GİBİYDİ BUNU DEMEK İSTEDİM