Kavak Yelleri 32.Bölüm

Kavak Yelleri 31.Bölüm Yorumlarınızı ve 32.Bölüm Tahminlerinizi Buraya Yorum Olarak Yazabilir, Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz.

6 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

selam ben zeynep öncelikle dizi çok guzel en çok efe deniz ve aslı çok seviyoırum herkese selamlar izmir

Adsız dedi ki...

valla ben dizini hayranıyım .32.bölüm ddaha eklenmedi sanırım dizi süper bende izmir denim urlaya yakın bi yerde oturuyorum .bu yazda dizinin devamı urlada çekilecekmiş çok şanslıyım setlerine gidicem onların

Adsız dedi ki...

öncelikle dizi çok güzel aslı deniz sizi çok seviyorum sizden bişi rica edıorum lütfen msn adreslerinizi verin benım adfesım cigdem_7_3_0@hotmail.com lütfen sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

bn de bu dizinin hayranıyım filme bakamayınca çok üzülüyorum msn adreslerinizi verirseniz çoooook mutlu olurum

Adsız dedi ki...

bn de bu dizinin hayranıyım filme bakamayınca çok üzülüyorum msn adreslerinizi verirseniz çoooook mutlu olurum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çok şanslı bn izmire gidemem ama olsun birgün giderim belki:)