Pelin Karahan İbrahim Kendirci Aşkı Gerçekmiş

İşte aşkın belgeleri…

“Kavak Yelleri” dizisinin iki oyuncusu Pelin Karahan ve İbrahim Kendirci’nin aşk dolu tatilinden en özel fotoğrafları…

Venedik’teki tatillerinin her anını ele geçiren çifte kumrular geçtiğimiz gece yakalandıklarında gazetecilere kızmış ve “Sadece arkadaşız” demişlerdi…










18 YORUM VAR:

Unknown dedi ki...

çok yakışıyorlar aslının yerinde olmak isterdim şahsen

Adsız dedi ki...

bence çok yakışıolar hiç ayrılmasınlar

Adsız dedi ki...

ben ikisini de çok seviyorum bencede birbirlerine çok yakışıyorlar ben onları çok seviyorum...en sevdiğim dizi kavak yelleri en sevdiğim kişiler ise aslııı,denizz,efee,minee çok seviyorum onları...

Full Oyun İndir dedi ki...

slm aslı cooooooooooookkk güzelsin seninkadar güzel olmak isterdim gözlerin harika dizi muhteşeşm ama benim favorim efe efeyle cok yakışıyorsun bırak efeyle beraber olmanı dilerimmm herkeze slm byyy

Adsız dedi ki...

çok yakışmışlar inşallah ayrılmazlar süperler yaaaa

Adsız dedi ki...

hiç sevmiorum bu diziyi ama denize ve aslıya bayılıyorum diziyi cıvıttılar efe ile aslı sevgili oldu çok saçmalaştı dizi lütfen herşeyi düzeltin :(

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum efe ve aslı birbirine dizide hiç yakışmıyo deniz ve aslıyı yakıştırıryorum
inşallah hiç ayrılmazlar

Adsız dedi ki...

bence mine daha güzel keşke onla çıksaymış

Adsız dedi ki...

aslı ve deniz çok yakışıyor.Bence de efe ile olmuyor bir yapay hal var

Adsız dedi ki...

bencede cok yakısıyolar yhaaa bıde arkadasız demısler yemeyın la bızııı:D:D:D:D:D

pelin dedi ki...

merhaba benim adımda pelin

alimeus dedi ki...

efe kim ki bencede cıvıttılar deniz-aslı en iisi başka aşk yok xd [zeus morani]

pelin dedi ki...

arkadaşLar merhaba bn peLİn yaptqnz yorumLar iyide kötüde oLsa çoo..k teşekkürLer hapinze yne saoLun bnm hayrnLrm için oLan bir msnm var bunu sizn La payLşmak bni mutLu edecek vildan.pelin_karahan@hotmail.com ||< benm gercekten hayranm oLnaLr ve bana inanLar ekLsn yorumLar içi tekrar SaoLunn (LL) hepiniz çoo....k seviiiiio..rum

Adsız dedi ki...

bence pelin karahan ileibrahim kendirci şubatta evleniyo pleyyyyy

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum nolur ayrılmayın aşkı sizle sevdim dizidede sevgili olun lütfeeeennnnnnnnnn aşkımsınız

meltemmmmmmmm dedi ki...

ben ikisinide çok seviyorum ve yakıştırıyorum ben aşkı sizle tanıdım dizidede yeniden sevgili olun canlarım benim mutlu olun size bu yakışır

meltem dedi ki...

karanlıktaydım
deniz ve aslıdan önce
onları sevdim gönlümce
onlarda birbirini sevdi
sevin birbirinizi sonsuzca
bırakmatın ellerinizi
sonsuza dek
sizi seven meltem

Adsız dedi ki...

bencede süperler


.......qamze....................