ANKET

Yeni bir anketle kavak yelleri fanlarının karşısındayız. Geçen yılki ankete göre dizinin en sevilen karakteri büyük farkla Efe olmuştu. Aradan bir sene geçti ve şimdiki sonuçları merakla bekliyoruz. Siz de oyunuzu kullandıktan sonra neden o karakteri çok sevdiğiniz hakkında bizimle bir şeyler paylaşın. Yorumlarınızı bekliyoruz :)

10 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

tabiki efe !!!!!!!!!!!!!

efe 1 numara kim ne derse desin :))))

Adsız dedi ki...

bence efe nedenini bende bilmiyorum ama efe biraz daha gercek hayata daha yakin

Adsız dedi ki...

ASLI çünkü ona benziyorum :)) ve efe aslı ağır basıo onu çok sewiyorum bn Kübranur(17)

Adsız dedi ki...

yha deniz ve ada çok süper dizi çok çirkin bi şekil almş su ile efe eski sewgiliydi simdi en ykn arkisiyle sewgili yok böle bişe iğrenç yha denz olmıcaklar anladk ama efeylede olmasın ayrıca denizin yeni hali berbat ötesi berbat yakışmamışş eski deniz geri gelsin!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

denzle olmadı efeylede olmasındaki kastım aslı lütfen çirkinleştirmeyelim diziyi.su ile efe aynı yatakta kalıyo sonra ayrıl aslı oooooooo birz gerçeklerle çekin diziyi lütfen ayrıca DENİZ BİR NUMARA kim ne derse desn.efenn yaptığıda çok ayıp kankisine weya kardesne yapılır mı bu ya ayıppp

Adsız dedi ki...

deniz deniz deniz 1 numara

Adsız dedi ki...

ben mineyi çok beğeniyorum aslın da hareketleri çok iyi değil ama ben fizik ve yüz güzelliği açısından onu çok beğeniyorum

Adsız dedi ki...

deniz süper.

Adsız dedi ki...

Tabikiii efe :D bilmiyorum ama efe çok acayip biri yaa çok gerçekci.. sanki bir rol degilde kendini oynuyor ona çok yakisiyor bu sekilde olmak. Hem bence EFE denizden 1000 kat daha yakisiklii efede bir cekicilik var..

Adsız dedi ki...

bence efe we aslı dizide cok guzel karakterleri var cok güzel canlandırıyolar efe zten cok tatlı dizinin en komik kişisi efe efe seni cok sewiyorum,!!!!! ben yildiz:):):)