Kavak Yelleri 50.Bölüm Yorumları

Kavak Yelleri 50.Bölüm Yorumlarınızı ve 51.Bölüm beklenti ve tahminlerinizi buraya yorum olarak yazabilir ve tartışabilirsiniz.

Kavak Yelleri 51.Bölüm Fragmanı nı ve özetini tvde yayınlandıktan hemen sonra sitemizde bulabilirsiniz.

6 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

bence artık çok saçmalıyorlarrrr

Adsız dedi ki...

biz insanlar çok garip yaratıklarız .neden derseniz yabancı versiyonu gibi olmak zorundamı deriz yani öyle olduğunu bile bile hayatımızda böyle çarpık ilişkiler yokmuş gibi davranırız.ama yapımcıların anlamadığı bir şey var.hala biz türkler böyle ilişkileri onaylamayız bende dahil son bölüm reytinglerine bakın lütfen üçüncüde olsak reytingimiz beşlere kadar düştü buna tabi bir kulp bulurlar ana teması yabansıdan alınma olabilir anlıyorum ama lütfen bizlere ters kardeşim dediği kişiye ihanet etmemeli deniz efeye emanet etti aslıyı.yani efe aslı beraber olursa bardağı taşıran son damla olur ben blöf yapmıyorum iki bölümdür arada bakıyorum ama başka eski bölümleri izliyorum internetten.içimden gelmiyor birde mine denizle yatmoş ona niye tepki göstermiyorsunuz diye yazıyorlar.EVET AMA NE DEMİŞLER YANLIŞA YANLIŞLA CEVAP VERME KENDİNİ YAKARSIN.ASLI BAŞKASIYLAMI OLSUN ŞİMDİ LÜTFEN BİZ TÜRK İNSANLARI ÖRNEK ALDIĞIMIZ BİR DİZİNİN YANLIŞA SÜRÜKLEMESİNİ İSTEMİYORUZ .BİR ANNENİN ÇABASINI BABA ÖZLEMİYLE BÜYÜMÜŞ BİR KIZIN YAŞAMINI OKUMAYIP YANLIŞTA OLSA HAYATTA TUTUNABİLME SAVAŞINI KISACA HER ŞEYİ TAKİP ETTİĞİMİZ BİR DİZİNİN YABANCI VERSİYONU NASILDI DİYE SORANLARA KİMİN ELİ KİMİN CEBİNDE BİR DİZİ DİYE CEVAP VERİLDİĞİ BİR DİZİYLE AYNI OLMASINI İSTEMİYORUM .AMA BOŞUNA TÜM YAZDIKLARIM BİLİYORUMKİ KİMSE BENİ BENİM GİBİ DÜŞÜNENLERİ DUYMUYOR.SAYGILARIMLA....YASEMİN..

Adsız dedi ki...

bende herkes gibi denizin geri dönmesini istiyorum.iyice saçmalaşıyor.bi efe kalmıştı aşık olmayan aslıya o da olursa tam olur.kesinlikle deniz dönsün.efe sadece arkadaşı kalsın .

Adsız dedi ki...

yani bencede yuh eski kavak yellerini ozledik urla dayken daha guzeldı damla arkadasın dedigi gibi bide efe kalmıstı aslıya asık olmayan saçma yanı neyse deniz gelsin diorum bye
ÖZLEM

Adsız dedi ki...

uuuuuuuuuuuffffffffffffffff yeter artık deniz gelsin.çok sıkıldık artık deniz siz olmuyo lütfen dönsün artık.aslıyla efe de arkadaş kalsın...sevgili olurlarsa çok saçma olur.....denizi en yakın zamanda bekliyoruz........

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yapabileceğimiz tek birşey kaldı.bu hafta diziyi izlemeyelim ölmeyizya tekrarını internetten izleriz.eyer izlemezsek ne denli haklı olduğumuzu anlarlar.şimdi biz iki şey istiyoruz deniz efe ilişkisine hayır vede denizi istiyoruz.madem yazılarımızı okumayıp bizi tınlamıyorlar yada bizleri okumuyorlar.bizde nekadar ciddi olduğumuzu onlara diziyi izlemeyerek gösterebiliriz .efeyi çok seviyoruz ve efe aslı ilişkisini bize kabul ettiremezler öyle deyilmi..efeden nefret etmek istemiyorum aslı benim kardeşim dedi deniz aslıyı efeye emanet etti.lütfen birisi çıkıpta ne olmuş aslıyla efe birbirine yakışıyor demesin.denizin yanlışına yanlışla cevap vermek sadece aslıya zarar verecek .İYİ GECELER ARKADAŞLAR UMARIM TEKLİFİME OLUMLU CEVAP VERİRSİNİZDE AMACIMIZA ULAŞIRIZ ..YANİ EFE ASLI İLİŞKİSİNE HAYIR DENİZ GERİ GELSİNE EVET..yasmin.NOT.aylardır fenetik kavak yelleri izleyicisi olarak ilk defa yazdım özlemişim.....