Kavak Yelleri 37.Bölüm Fragmanı Özeti

6 YORUM VAR:

didem dedi ki...

denizi safıdık bişi zannediodum yanılmışım aynı babasına çekmiş azmış bu çocuk aslı canım en iisini sen yaptın

Adsız dedi ki...

bencede aslı en dogru olanını yaptııı denizide yanlış tanımışım galibaaaaaa

Adsız dedi ki...

37. bölümde bence aslı ve deniz arasında bi sorun yaşanır...
sırf o olaydan dolayıııı bakalım ne olacak çok mrk ediyorum

Adsız dedi ki...

valla eğer deniz aslıyı biraz seviyorsa bunu abartmaz yani insan sevdiğini istemediği bişeye zorlayamaz.umarım ayrılmazlar onlar birbirine çok ama çok yalışıyo ve minede en doğru kararı vermiş gitsin almanya ya

pınar kılıç dedi ki...

denizi çok seviyorum.aslıda karakterliginde çok iyi.mine ve efe de rolünü çok iyi oynuyor ama aslı pamuk prenses gibi korunuyor ama çok güzel ama boyu kısa mine çokkk güzel tipi efe yi çok istek alır gibime geliyorben aslıyla denizi yakıstırmıyorum deizle mine oyusuyorlar efe su sanki birbirleri için yaratılmıs.son bölümde deniz onu yataga tamadı oturmaya cekti çünkü öyle karekteri oynamıyor ama hic kimse böyle düsünmüyo ama ben denize çok düskünüm o olmasa belki aslı yı secemezlerdi aslı nın güzelligini deniz ortaya çıkarıyor

Adsız dedi ki...

ben bu sitede şuan bunları okuyanlara şunu diorum;kavak yelleri dizisini çok beğeniyorum gerçekten herkes ama herkes rolünü şahane oynuyor ama şunu unutmayınki dizide bazen gerçek yaşanan olayları anlatır ve bu dizide rol gereği aslı iyi kız mine ise daha havalı falan yani sonuşç olarak aaslıyla deniz olmalı tabi bu rol mine ye gıcık oluyodum ama artık olmuyorum çünkü bu dizi ve kendimizi fazla kaptırmamak gerek eğer ki filmin sonunda aslıyla deniz beraber olursa bu diziden çıkarılıcak sonuç her zaman iyiler ve aşk kazanır eğer mineyle birlikte olursa anlamsız olur ne demek istediğimi biraz olsun anlamışsınızdır umarım tabiki gerçek hayattta hepsi bir yıldız ve kiimin iyi kimin kötü olduğunu bilemeyiz ama adalet film icabıda olsa efe ile su, aslı ile deniz olmasını gerektiriyor yanlış düşündüğüme inanmıyorum bu ararda boya küpü olmak yada sarışın olmak hayatta insanı güzel yapmazzzzz (herzaman sadelikte kazanırrrrrrr=)