Kavak Yelleri 28.Bölüm

1.Kısım

2.Kısım

3.Kısım

4.Kısım

5.Kısım

6.Kısım

7.Kısım

8.Kısım

10 YORUM VAR:

Adsız dedi ki...

ya çok güzeldi aslıyla deniz barıştı belliydi barışacakları ama ya efenin esprileri çok güzeldi mine gene ortalığı karıştırdı ama iyi oldu sonu çok güzeldi ya



TUĞBA

Adsız dedi ki...

süper yaaa

Adsız dedi ki...

bencwe süpeerrrrrrr

Adsız dedi ki...

ya ama deniz mineye dönmesin çünkü dönerse dizi haram olur

Adsız dedi ki...

ben varya bu diziden başka bişey izlemiyom çünkü bu dizi süperr güzel

Adsız dedi ki...

BENCE BU DİZİNİN HEYECANI GÜZELLİĞİ EFE YANİ DAĞHAN KÜLEDGEÇ DAĞHAN KÜLEGEÇ OLMASA BU DİZİ MAHFOLUR YA TABİ DİĞERLERİDE GÜSEL OYNUYO YANİ PELİN KARAhan aslı enver ve ibrahim kendirci bularda güsel oynuyo ama dağhan külegeç olmasa olmaz ben hastayım dağhana yaaa
o benim aşkım yaaaa

Adsız dedi ki...

arkedeşler msn mi verem konuşalım isterseniz ok ama yaş 15 16 olsun ok serseri_kizz_92@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu dizi biterse en çok üsülcek kişi ben olurum erlde ne işim warsa perşmbe akşmları hp bu dizi içn iptal ediorm aslı ile denzde birbirlerine çk yaqışıoo:)

Adsız dedi ki...

yha rkadaşlar biizm bu kanal d ye var yha tşk etmemiz gerekio ilk başta kavak yelleir gibi bi diziyi kabul edip yayınladığı için(hni yayınlanmayacak dizide deil yhani)
zaten bu sezonun en çok kazaan kanlı atv bu sne cuma ve pzt kazanıo bu arda prş zorluo artık bakadsanıza parmaklıklar ardında anemi kavak yelleirni geçti 2.oldu
1 KURTLAR VADISI PUSU [NET] SHOW 11,70 26,40
2 PARMAKLIKLAR ARDINDA [NET] ATV 11,00 26,60
3 ANNEM [NET] KAND 10,10 24,60
4 KAVAK YELLERI [NET] KAND 9,40 21,70

nese kanl d ye hastayım gerek show gerek dizilerle bi harika.yha ayrıca sinir oluyorum artık yav anket oluo en gsl kim bakıorum pelin -tuğba b. 1.tubadad nese ikisinin arasında kalıyorum aslı çok tatlı çok seker ve gsl,tuba çok gsl onuda gözler harika nese

Adsız dedi ki...

at ve deil cümlenin sonuna nokta koymamışım kanl d en çok kazana kanal